Mała punk
Temat: [Poznań] O wszystkim -plany, inwestycje
...Łukasz Goździor, a na promowanie Poznania zapisano w tegorocznym budżecie rekordowe 25 mln zł. W 2008 r. na promocję wydano aż trzykrotnie mniej. Największą nadzieją na to, że promocja Poznania przestanie być naszą piętą achillesową, ma być jednak strategia rozwoju marki Poznań.
Ponieważ strategia miała być profesjonalna od A do Z, miasto powierzyło jej przygotowanie zawodowcom. A konkretnie konsorcjum, w którego skład weszła agencja reklamowa Just i Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów. Konsorcjum za 300 tys. zł przygotowało dokument, który ma być podstawą - wręcz "biblią" - działań promocyjnych Poznania do 2012 r.
Publicznie strategia miała być pierwotnie zaprezentowana we wrześniu. Ostatecznie przedstawiono ją dopiero wczoraj. I to nie w całości, bo część jest tajna. - Tworzenie marki jest nierozłącznie związane z konkurowaniem...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=713
Temat: TVN Style
Przetarg na obsÄÂługĂÂÄąź kampanii wygraÄÂła
agencja reklamowa Just, która juÄÂż wczeÄÂśniej pracowaÄÂła dla TVN Style przy wprowadzeniu stacji na rynek jesieniÄÂą 2004 roku.
Źródło: tvnfakty.pl/forum/viewtopic.php?t=344
Temat: Nowe polo. Nowy styl życia.
...pod hasłem „Nowe Polo. Nowy styl życia“. Czerwone samochody będą zwracały na siebie uwagę nie tylko ilością, ale również nowoczesnym, odważnym designem i dynamiczną sylwetką. Akcja potrwa do soboty, w niedzielę auta przejadą ulicami Krakowa, a następnie przeniosą się do innego miasta. Nowy sposób prezentacji aut, nowy wizerunek Polo, rozwiązania ekologiczne pod maską – nowy styl życia.
Kampanię realizuje
agencja reklamowa Just wraz z domem mediowym Media Concept i agencją ARBOmedia.
Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=9952
Temat: TVN Style
...w maju. Kampania TVN Style obejmie prasĂÂÄąź: TV guide’y („Gazeta Telewizyjna”, „Tele TydzieĂÂą”, „Tele ÄÂŚwiat”, „To i Owo”) i prasĂÂÄąź kobiecÄÂą (m.in. „Twój Styl”, „Claudia”, „ÄÂŚwiat Kobiety”, „Viva”, „PrzyjacióÄÂłka”, „Tina”). KreacjĂÂÄąź do kampanii przygotowaÄÂła
agencja reklamowa Just. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge.cia. Relaunch stacji bĂÂÄąździe takÄÂże wspierany dziaÄÂłaniami z zakresu Public Relations. Nowe polskie produkcje … Tessa Capponi – Borawska poprowadzi od maja program „Tessa w domu”. W swoim programie opowie nie tylko o gotowaniu, ale równieÄÂż pokaÄÂże, jak prowadziĂÂŚ dom i podejmowaĂÂŚ goÄÂści. Sylwia Paszkowska...
Źródło: tvnfakty.pl/forum/viewtopic.php?t=344
Temat: Nowe polo. Nowy styl życia.
...prowadzonej pod hasłem âŸNowe Polo. Nowy styl życiaâœ. Czerwone samochody będą zwracały na siebie uwagę nie tylko ilością, ale również nowoczesnym, odważnym designem i dynamiczną sylwetką. Akcja potrwa do soboty, w niedzielę auta przejadą ulicami Warszawy, a następnie przeniosą się do innego miasta. Nowy sposób prezentacji aut, nowy wizerunek Polo, rozwiązania ekologiczne pod maską â nowy styl życia. Kampanię realizuje
agencja reklamowa Just wraz z domem mediowym Media Concept i agencją ARBOmedia.
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8422
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plconclusum.xlx.pl