Mała punk

Temat: [Poznań] O wszystkim -plany, inwestycje
...Łukasz Goździor, a na promowanie Poznania zapisano w tegorocznym budżecie rekordowe 25 mln zł. W 2008 r. na promocję wydano aż trzykrotnie mniej. Największą nadzieją na to, że promocja Poznania przestanie być naszą piętą achillesową, ma być jednak strategia rozwoju marki Poznań. Ponieważ strategia miała być profesjonalna od A do Z, miasto powierzyło jej przygotowanie zawodowcom. A konkretnie konsorcjum, w którego skład weszła agencja reklamowa Just i Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów. Konsorcjum za 300 tys. zł przygotowało dokument, który ma być podstawą - wręcz "biblią" - działań promocyjnych Poznania do 2012 r. Publicznie strategia miała być pierwotnie zaprezentowana we wrześniu. Ostatecznie przedstawiono ją dopiero wczoraj. I to nie w całości, bo część jest tajna. - Tworzenie marki jest nierozłącznie związane z konkurowaniem...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=713



Temat: TVN Style
Przetarg na obsÂługĂıź kampanii wygraÂła agencja reklamowa Just, która juÂż wczeÂśniej pracowaÂła dla TVN Style przy wprowadzeniu stacji na rynek jesieniÂą 2004 roku.
Źródło: tvnfakty.pl/forum/viewtopic.php?t=344


Temat: Nowe polo. Nowy styl życia.
...pod hasłem „Nowe Polo. Nowy styl życia“. Czerwone samochody będą zwracały na siebie uwagę nie tylko ilością, ale również nowoczesnym, odważnym designem i dynamiczną sylwetką. Akcja potrwa do soboty, w niedzielę auta przejadą ulicami Krakowa, a następnie przeniosą się do innego miasta. Nowy sposób prezentacji aut, nowy wizerunek Polo, rozwiązania ekologiczne pod maską – nowy styl życia. Kampanię realizuje agencja reklamowa Just wraz z domem mediowym Media Concept i agencją ARBOmedia.
Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=9952


Temat: TVN Style
...w maju. Kampania TVN Style obejmie prasĂıź: TV guide’y („Gazeta Telewizyjna”, „Tele TydzieĂą”, „Tele ÂŚwiat”, „To i Owo”) i prasĂıź kobiecÂą (m.in. „Twój Styl”, „Claudia”, „ÂŚwiat Kobiety”, „Viva”, „PrzyjacióÂłka”, „Tina”). KreacjĂıź do kampanii przygotowaÂła agencja reklamowa Just. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge.cia. Relaunch stacji bĂıździe takÂże wspierany dziaÂłaniami z zakresu Public Relations. Nowe polskie produkcje … Tessa Capponi – Borawska poprowadzi od maja program „Tessa w domu”. W swoim programie opowie nie tylko o gotowaniu, ale równieÂż pokaÂże, jak prowadziĂŚ dom i podejmowaĂŚ goÂści. Sylwia Paszkowska...
Źródło: tvnfakty.pl/forum/viewtopic.php?t=344


Temat: Nowe polo. Nowy styl życia.
...prowadzonej pod hasłem ‟Nowe Polo. Nowy styl życia“. Czerwone samochody będą zwracały na siebie uwagę nie tylko ilością, ale również nowoczesnym, odważnym designem i dynamiczną sylwetką. Akcja potrwa do soboty, w niedzielę auta przejadą ulicami Warszawy, a następnie przeniosą się do innego miasta. Nowy sposób prezentacji aut, nowy wizerunek Polo, rozwiązania ekologiczne pod maską – nowy styl życia. Kampanię realizuje agencja reklamowa Just wraz z domem mediowym Media Concept i agencją ARBOmedia.
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8422


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • conclusum.xlx.pl
  • Szablon by Sliffka (© Mała punk)