Mała punk
Temat: [Województwo Śląskie] Wizerunek i promocja Regionu
...5 mln mieszkańców.
Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej marszałek woj. śląskiego Bogusław Śmigielski podkreślał, że kampania miała przewartościować wizerunek regionu. "Lepsze postrzeganie województwa, jego walorów krajobrazowych, przyniesie efekty ekonomiczne w postaci większej liczby turystów pragnących poznawać nasz region" - ocenił.
Kampanię przygotowały Grupa Eskadra oraz domy mediowe U2 Media i Metropolis. Z danych Eskadry wynika, że reklamówki telewizyjne Śląskiego co najmniej trzy razy widziało 18 mln osób, podobna liczba odbiorców usłyszała co najmniej raz spot radiowy. Sprzedano również 3,7 mln egzemplarzy gazet z reklamą prasową.
W badaniach GoodBrand&Co reklamy kampanii dotarły do 33 proc. respondentów. 63 proc. z nich widziało reklamówki w telewizji, 17 proc. na nośnikach reklamy zewnętrznej, po...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=146
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plconclusum.xlx.pl