Mała punk

Temat: Reklamowa wiosna kanałów MTV Networks
...reklamowa stacji Comedy Central Polska , "Comedy Central największe jaja w telewizji", potrwa sześć tygodni i obejmie takie nośniki, jak outdoor, prasa, radio, telewizja (kanały tematyczne), Internet oraz kina. Kampania o wartości 1 miliona zł prezentowana będzie w sześciu miastach w Polsce (Warszawa, Białystok, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Wrocław). Pomysły kreatywne na część "drukowaną" kampanii opracowała Agencja Reklamowa Euro RSCG 4D. Pozostałe kreacje zostały przygotowane przez zespół MTVNP. Również 1 kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa VH1 Polska pod hasłem "Chciałbym już dorosnąć do VH1", podkreślająca dojrzałość muzyczną stacji. Obejmie ona takie nośniki, jak billboardy wielkoformatowe, reklamę na przystankach autobusowych i w wagonach metra oraz wybrane tytuły prasowe, stacje radiowe, internet i...
Źródło: forum.sputnik-sat.info/index.php?showtopic=6434



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • conclusum.xlx.pl
  • Szablon by Sliffka (© Mała punk)