Mała punk
Temat: nierówna praca silnika vectra b
Kupuj takie jak Ci podawał Miły,
NGK V-line BKR5EIX. Jezdze na takich samych i zero problemu z nimi. Chociaz wiadomo ze moze sie znalezc wada konstrukcyjna ale to sa naprawder wyjatki przy tych swiecach. Bosha nie polecam.
Pozdrawiam
Z tego co podałeś wynika że mamy zakładać świece do Fiata Pandy ?? Wydaje mi sie ze wkradł sie błąd. Chyba mają być takie NGK BKR5EK
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=27118
Temat: Świece raz jeszcze.Raczej obserwacja,nie pytanie.Potwierdzone w eksploatacji
Ja mam NGK trzy palocowe i nie narzekam na gazie chodza bardzo dobrze gdy załozyłem takie same
swiece do Fiata Uno to zwiekszyły sie osogi oraz predkos maksymalna o 15 km . Mazda juz zrobiłem 10 tys na tych swiecach i jak na razie jest nie zle. Moje swiece pochodza z zakładu skody w czechach moze przez ta sa trzoszke lepsze?? I co najlepsze dostałem je za darmo
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=8797
Temat: Kappa 2,0 20V T - świece
W mojej instrukcji znalazłem dokładnie to samo, tylko na stronach z danymi technicznymi okazuje się, że to 2,0 t dotyczy silnika 16V Turbo a nie mojego.
W katalogu NGK oczywiście nie ma silnika 20V Turbo, w dodatku twierdzą, że wszystkie silniki K mają po 4 gary. Na szczęście podali
świece do Fiata Coupe, chyba nie ma specjalnych różnic między tymi silnikami i mogę spokojnie założyć ten model? Wg NGK świece do Coupe powinny być BKUR6ET. A do Kappy BP6ET, z tym, że do wersji 151kW, czyli wybitnie 16V Turbo. Do 20V nie podali. I co teraz? Ja bym się skłaniał pod te podane dla Coupety.
Źródło: forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?t=18684
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plconclusum.xlx.pl